besviken cheey på hög nivå!!!

Hejsan! Nu är jag faktiskt lite pissed off asså!!!! Idag hade jag och Linnea bestämmt att vi ksulle åka in till stan och så ör att lämna massor med Cv:n till olika ställen.. Men vi skulle hem imellan för båda hade alla papper hemme så... När jag slutar ringer jag Linnea för att se vart hon är och när vi ska åka... Vad tror ni inta att hon säger då!?!?
Jag- vart är du?
- jag är på väg till gymmet, ska gymma lite innan vi åker...
- Men skulle vi inte åka nu eller?
- Nä men jag måste gymma innan, ahhahahh
- Jaha ( besviken cheey, för jag trodde liksom vi skulle åka efter skolan), men när är du klar på gymmet då?
- Jag vet inte..
-Jaha, men på ett ungefär så att jag vet när vi ska åka??
- nejmen jag vte inte.... första ska jag ju gymma och sen sak vi bada ( för hon var med Nalitha och Julia), en jag
kan ju ringa dig när jag kmr hem..
- Kan du inte ringa när du byter om eller nått så att jag bara vte NÄR vi ska åka!?
- Jo det kan jag...
Typ 2 timmar senare har hon inte hört av sig och jag börjar inse att det inte kommer att hända idag...Jag riger upp för att se vad hon gör...
- Hej linnea, var är du?
- Ehhh, jag är hemma om 20 minuter..
- Jaha, jag tror inte vi kmr att hinna åka in till stan inna alla affärer stänger...
- Nä jag upptäckte det! Asså jag vte inte alls hur länge jag var på gymmet för de hade ingen klocka, bla bla bla....
Det tycker jag verkar konstigt att de inte har en klocka för när jag var där senast för kanske 1 månad sen så hängde det en fett klocka som syntes över hela badet för att fok ska kunna se när deras biljetter går ut.. You know... Men asså jag blir bara så himmla besviken på männsikro som gör såhär, för nu har jag ju suttit hemma hela fredagen och väntat och väntat för att jag trodde att vi skulle åka sen. Men nej, nje det skulle vi inte alls så nu har jag slösat bort en dyrbar fredag! Tänk vad mkt jag kunde ha gjort ist!!! Och sen så säger hon såhär: men jag hade bestämmt att jag skulle gymma idag.. Jaha, men gud vad bra att du säger det till mig LINNEA!!!

Kommentarer
Postat av: Majla

usch för sånna människor alltså! förstår precis hur du känner dig ebba, men det är bara att vända på klacken och strunta i de! <3

2011-04-02 @ 10:12:05
URL: http://maajlaa.blogg.se/
Postat av: Ebba S

HAHAHHA, okej Mamma! <3

2011-04-03 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0