Do it like a dude....

Tjooo människor!! Mår alla bra??? Jag gör det för jg och Ida ( tjejen som jag bråkade med i klassen) är typ sams nu, eller vi bråkar inte mer iaf... Hon typ sa i skolan idag att hon var lessen för allt som hade hänt och så, så det är ju bra det :)
Dock var det nog bra att vi bråka för jag har insätt ganska många saker... Idag var jag i skolan, bakat, gjort so läxa och typ tjockat mig med choklad kaka... INte bra!!! Kmr gå upp 1000000kg, blir aldrig redå inför beach 2011, möjligen om jag har tur kanske 2050,, men då ska jag ha tur...
I helgen händer det massor med saker man kan berätta mer om det imorron för ska tagga till top model nu men vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0