Emma är GRAVID!!!!!!

Emma ringer!


- Ebba ( gråter)
-Ja vad är det Emma ( förånad över att hon gråter)
- Ebba, Ebba( gråter ännu mer!)
- Emma vad är det? Om du skämtar så är det inge roligt!
- Ebba, jag tror jag är gravid!
-VAAAAAA!
- Ja jag är gravid( gråter ännu mer, om det ens är möjligt)
- Men Emma, vänta lite ska bara gå upp på mitt rum!
- Ja, jag har inte berätttat det för någon...
- Emma hur länge är det inne då, jag menar du kanske kan göra aport om du inte vill berätta.
- Men, jag tror inte jag skulle kunna göra det( gråter ännu mer)
- Men Emma är det här ett skämt för om det är det så är det inte roligt!
- Näää det är det int ( gråter ännu mer)
- Men Emma vart är du?
-På väg hem!
-Men emma ta det lugnt ( eller nått i den stilen)
. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHA! HAHAHHAHAHAHHAHAHHAH! ( Emma typ dör i
telefonen!)
- DET VAR INTE ROLIGT EMMA!!! NÄSTA GÅNG VI SES SKA JAG SLÅ NER DIG!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majla

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! alltså ni två... xD man kan inget annat än att älska er! <3

2011-04-02 @ 10:13:43
URL: http://maajlaa.blogg.se/
Postat av: Ebba S

Jag vet <3

2011-04-02 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0