Hur kan Lördag& Söndag gå så fort när Måndag& Tisdag känns som en evighet?

Hejsan alla goa och glada :P
Asså en grej som jag inte förstår är hur kan helgerna gå så himla fort medan vardagrana går dass segt! En annan sak som jag också har funderat på är hur kan jag va så trött på vardag när jag sak upp ( typ halv 6) medan på helgerna då vaknar jag av mig själv och är as pigg samma tid :P
Aja, min helg har vart ganska bra om man räknar bort Fredagen där jag blev STOR  dissad :( Igår var jag på guldbröllop och det var väll okej... Inget speciellt, men det var väll ganska trevligt. God mat och efterätt :P Jag var även finast, heheheh! Nejmen jag hade lockigt hår och en långklänning, för er som kmr hem till mig på fredag kommer att få se den looken för jag tror jag ska ha det på mig :P
Okej vad ska jag göra idag då??? Jo ett ton med läxor!! Men jag orkar inte så jag antar att jag kmr att skjuta upp det tills imorron så kommer jag inte hinna med allt, men det får jag ta sen :) För att göra saken ännu värre så har jag typ drabbats av någon hemsk försylning så jag kan typ bara andas med munnen, as äkligt :P Men jag tror jag kommer att spendera min söndag med lite Harry Potter för jag blev SJUKT sugen på att se det så.... Men ni får ha det så bra så syns vi, eller :P
<3
Jag har gjort lite skönhetsingrepp vad tycks? Jag och min lilla kusin Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0