Tjo, vad händer jao!

Hej, hej! Skärtorsdag idag, trevligt trevligt...
Jag har jag gjort i vackan då???
Lördag: Då hade vi besök av alla i hela släkten ( nästan) för min mamma hade lyss fylt år...Jag var även barnvakt åt min små söta kusiner Juni & Sol. Hur trevligt som helst. Jag hade bäddat så att alla låg i det nya rummet i vårt hus och sen så låg vi där och frossa i godis, med film. Rio den som går på bio.. Jag tyckte innte att den var så rolig för jag somna, HAHAHH
Söndag: Då var jag typ med Sol och Juni hela dan, och vi cykla och vi cykla :D Eller asså först var vi ju hemma hos oss, men sen skulle de åka hem men vi ville fortfarande ''leka'' så jag och min syster Julia cykla hem till dem! Problemet var ju dock att vi inte hitta rätt väg så efter kasnke 1 och en halv timme hitta vi hem till dem. När vi sen cykla hem igen så tog det bara 20 minuter, hehehee
Måndag: Jag tog det almänt chill....Hade en lugn morron, men sen begav jag mig MED cykeln till Wilmas dagis och hade en sån där förskäklig stol baktill som jag skjussa henne i.. Men det gick bra, fat det var ju jobbigare än att cykla vanligt....Sen när vi väl kom hem så hade vi en picknik med lite smått och gott, hehehe. På kvällen så åkte vi åter igen hem till mina kusiner för Juni fyllde 10 år och det skulle firas. Allt var jätte trevligt, fast inte cykel stolen,heheh :P
Tisdag: Då tog jag det ganska chill igen, men på eftermiddagen mötte jag upp min köra vän LInnea och vi handla food och sen begav vi oss mot stan och satt på det där helt underbara berget vi vikingline och hade utsikt över heeeel a stockholm! Vi hade en engångsgrill och grilla hamburgare, snacka om gott! Det måste vi göra där någogn gång :) <3 Sen vid typ 4 tiden så åkte jag hem igen och hämta min syster från dagis, IGEN!
Onsdag: Återigen chill morron, men efter en lunch på blodpudding( mmmmmm) så CYKLA jag in till stan och mötte min kära vän Ebba. Asså inte mig själv Ebba Hedlund hon som var på min feeeeeeeest... Vi hade det anmält chill och snacka i en park :P Sen när vi var påväg hem så träffa jag KISSIE! FY FAAAAAN vad ful hon e asså!!!!!!! Men det var ändå ganska coolt att träffa henne :P Sen cykla jag hem igen :P Så jag cykla kanske 5 mil! Fet stolt  cheeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0