Vrf ska alltid allt gå fel :( Jag trodde inte du va en sån Ida!!!!!:'(

varför e? :O
vet inte.
okej :(
är du sur?
ja, kanske :)
:/'
:/ *
inte en glad gubbe!
arg på mej?
nää, mer besviken, fast inte bara på dig...
okej :(
vad har jag gjort?
jag vill inte bråka, men jag är inte en person som kan hålla inne sina känslor, så nu kmr dem ut!!!!!!
varnar dig!
okeje
asså det känns som om ni inte ser mig som en vän bara som en klasskompias om bara det :(
nej :O varför skulle jag vara med dig på fritiden om jag ser dig som en klasskompis? :p
Okej, du kmr aldrig att förstå så glöm allt jag sagr för jag ser hur det här mr att sluta vi kmr att börja ha en catfajt och så kmr du berätta för alla i klassen /tjejerna) och så kmr alla hata mig ännu mer :/
ser du mig bara som en klasskompis?
nu blev de tyst...
okej då vet vi de, så då har du fan inget att klaga på, tack
nää, faktiskt inte men min fb dampa så jag fick det nyy
vi får prata i skolan mer då hejdå
ses
IDA
Jag tkr om dig jätte mycket och jag skulle verkligen vilja umgås med dig mer för du är en fin person men det känns faaan inte som om du känner detsamma så vrf ljuga om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0