Är det värt att leva 6 dagar av veckan i ensamhet för ett för en endast dag känna sig så otroligt lycklig?

Hejsan, Ebba här igen :) Asså jag vet inte vad det är med mig för jag tror att detta alltid har funnits men nu känner jag det extra mycket! Jag känner mig så ensam i skolan och allt... Har ingen som jag verkligen e med utan jag är typ den tråkiga tjejen som alla tittar snett på! Vrf är det så? Har jag fått någon förtrollelse över mig att jag SKA vara mobbad, eller vrf är jag den som allid är ensam och som ingen bryr sig om. Nu kanske ni tänker men gud vilket EMO, men det är så jag känner. Är ensam hela jävla dagen och dagen blir till dagar och dagar blir till veckor... Hur länge sak jag behöva vara ensam? Hur länge kan man vara ensam?
Den enda gången på en HEL vecka jag inte känner mig ensam, mobbad och misslyckad på fredag eller lördag. Ibland har jag tur och då känner jag mig inte ensam både på fredagar och lördagar! Den enda jävla gången jag inte är ensam är när jag är med er, elle rnågon annan av mina kopisar utanför Nacka som jag kanske träffar 1 gång i månaden! Tänk att en endaste lite dag kan fylla upp mina 6 andra dagar som jag har gått runt ensam! Helt sjukt asså!
Men nu har jag kommit fram till en slutsats att jag vill inte vara ensam och för det måste jag förändras jag får inte vara denna tråkiga tjej som bara säger random kommentarer, jag måste gå en kurs hur man skämtar så att jag lär mig. Då kanske, jag sa kasnke jag kan få vänner som jag kan vara med varje dag och som kan fylla ut dem där 6 dagarna jag inte är med er! Men problemet är att jag vill inte ändras! NI tkr ju att jag är rolig så vad har Nacka för problem?????? JAG HATAR NACKA OCH JAG VILL FLYTTA TBX TILL HJORTHAGEN! DÄR VAR ALLT BRA OCH DÄR VAR JAG DEN SOM ALLA VILLE VARA MED, INTE DEN SOM ALLTID BLEV VALD SIST PÅ GYMPAN!!!!!!!
ps. ska även försöka sluta vara EMO!
<3

Kommentarer
Postat av: Majla

jag älskar dig precis som du är, glöm aldrig det! <3

2011-03-24 @ 15:47:31
URL: http://maajlaa.blogg.se/
Postat av: Emma

du är hur fin som helst, ändra dig aldrig pga av andra! älskar dig mega mycket <3

2011-03-25 @ 21:44:34
URL: http://thoughtslovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0