Vaknade kl 7, slutade 10!!!

Hahahh, japp det var sant! Igår vakna jag kl 7 och sluta 11, men det var bara för att vi var på teater i sickla och vår lärare orkade ty inte med oss för att då skulle hon behöva vara vikarie för alla våra lärare är typ på skolresor... Fast det var ju bara najs för oss, så ska inte klaga!
Teatern var asssss bra, fast jag orkar inte gå in på det nu, men den var bra OKEJ!!???!! Efter teatern så gick jag och några girlz till Donken... Jag åt en mc chicken Jr ( as god, verkligen) och en mellan te! Dock fick jag bara varmt vatten med mjölk i, och när jag frågade om jag kunde få en te påsa sa han i kassan att han trodde att jag bara ville ha mjölk och vatten? Vem vill ha det liksom??? Inte jag iaf :P
Ja, antar att det blir lite mer bloggande idag eftersom jag kmr tillbringa min fredag hemma! Ps. min syster sampar för hon e cp!!! HATAR HENNE KAN HON INTE BARA TA LIVET AV SIG I ETT HÖRN ELLER SÅ!!!????!!
You know you love me
xoxo
Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0